onsdag den 4. september 2013

Must have - must have - must have!!

Som nogen måske har opdaget, er jeg ret afhængig af neglelak. Elsker at eksperimentere og afprøve nye looks. Nogle gange får jeg de fedeste resultater og andre gange ligner hele min hånd mest af alt en tegning nede fra vuggestuen.
Jeg har overvejet at tilføje en fane mere, hvor jeg vil uploade små film/billeder med guides til hvordan man laver forskellige looks. Er det noget der kunne have interesse?

Nå, men lige nu, eller det vil sige, i laaaaang tid har jeg søgt med lys og lygte for at få fingrene i en lækker lak fra Emily De Molly. Er simpelthen blevet så forelsket i den, men den er total umulig at støve op medmindre man bor i Australien, og det kan jeg jo ikke ligefrem prale af.
Hvis i nogensinde ser den på en siden hvor den ikke er udsolgt og de fragter til Danmark, så sig endelig til!
(Emily De Molly - Cosmic forces)

I skal selvfølgelig ikke snydes for et billede af vidunderet!


Smuk ikke :) 
De har også lavet den i andre farver, som også er ret fede, tjek dem ud HER og se om der er en du ikke kan undvære.




2 kommentarer:

  1. Hvor er det dog en fantastisk smuk lak. Det kribler helt i mine fingre for at få fat i den - og hvor er det dog uretfærdigt, at den ikke kan fragtes til Danmark. Æv og æv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Er helt enig! Det eneste sted der fragter til DK er http://www.norwaynails.com/ men der har været udsolgt i flere måneder :( Øv øv

      Slet