fredag den 1. november 2013

Buzzador!

Til jer der ikke kender konceptet kan jeg lige kort forklare:

At være en buzzer hos buzzador betyder at du kan få tilbudt kampagner for et produkt og hvis du er  heldig at blive udtaget får du tilsendt nogle produkter som du skal afprøve og derefter give en kort besked tilbage om hvorvidt produktet var godt eller ej. Der medfølger også små mini prøver af hvert produkt som man kan dele ud til sine venner så de også kan afprøve det.

Jeg er lige blevet tilbudt en kampagne for Dove shampoo og balsam :) Jeg modtager pakken inden for de næste 3 uger.

Alt er 100 % gratis, det er udelukkende fordi div. virksomheder gerne vil lave undersøgelser om hvorvidt deres produkt er noget der vil klare sig godt på det danske marked.

Jeg har indtil videre fået følgende produkter:

Dove intensive Repair shampoo og balsam
Gratis medlemsskab af Storytel
Tampax Pearl
Veet
Oral-B pro-Expert tandpasta
Air Wick duftpinde
Vanish
Gratis medlemsskab hos Lovefilm
Ritter sport

Og venter i øjeblikket på at få svar om jeg er med i kampagnen for Knorr Boullion.

Lyder det som noget for dig, så kan man tilmelde sig GRATIS her:

BLIV MEDLEM






Ingen kommentarer:

Send en kommentar