torsdag den 14. november 2013

Goodieboxen i november :D

Åhh hvor jeg elsker at modtage en sms om at jeg kan gå på posthuset og hente min næste goodiebox. Det er jo næsten som at få en ekstra julegave hver måned!

Denne gang er jeg ekstra glad! For et par måneder siden var der en rigtig lækker og meget velduftende Gucci creme med og denne gang har de saftsusme sendt en mini parfume med der er i samme serie som cremen :D Jeg blev ellevild!

Jeg stod forleden en dag og tænkte på at jeg snart skulle i Matas og have købt en ny rouge, men det behøver jeg ikke alligevel, for den er slevfølgelig også med.

Neglelakfjerneren fra Matas er virkelig god. Det er så meget nemmere bare at stikke fingeren ned i bøtten fremfor at stå og fedte runde med vatrondeller og hele hytten lugter lagt væk af acetone.


Ej men jeg kunne fortælle i evigheder om hvor glad jeg er for samtlige ting i denne boks, men jeg prøver lige at beherske mig lidt :)


Billedet er lånt af http://rebeccaline.wordpress.com/retningslinjer/

Månedens goddiebox indeholder:

- Flora Garden by Gucci 
- Appeal4 Neglelak
- Gosh Cheeks and Lips 
- Gosh Special Quattro Eyeshadow Palette
- Rimmel London Stay Matte Liquid Mousse Foundation 
- Matas Ekspress Neglelakfjerner 



Er du blevet fristet til at være med i goodiebox familien, så kan du tilmelde dig på deres hjemmeside. Det koster kun 139 kr.mdr. :)

TILMELD GOODIEBOX

Ingen kommentarer:

Send en kommentar